Sjuk och ledsen....


Jag vet via besöksstatistiken att det finns några tappra själar som följer min blogg, jättekul!

Måste dock tyvärr (?) meddela att livet tagit en hastig och olustig vändning. Detta har medfört att det här med att blogga, sminka och parfymera sig m.m. känns rätt irrelevant just nu.

Livet kommer en tid framöver att istället bestå av att ta prover, göra undersökningar och framför allt att bearbeta en livslång funktionsnedsättning som kommer påverka livet påtagligt. Känns inte så jätteroligt, eftyersom jag inte är gammal att jag förväntat mig att detta kunde ske nu, möjligtvis om 30-40 år, men inte nu.

Det är dock ingenting dödligt, så jag återkommer troligtvis inom sinom tid. I en eller annan skepnad.


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad trist! Jag håller tummarna för dig att det är lindrigt och att du snart mår bättre!

2009-09-12 @ 21:48:38
Postat av: Jean

Hejlo, bloggvännen...!

Vill bara härifrån mitt hjärta till ditt, visa mitt ömma deltagande. Jag har just själv kämpat mig igenom månader av dödlig ångest och självtilliten sjönk till 0.



Kämpa på är mitt ord til Dig... Kram Jean

2009-11-10 @ 18:16:55
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0