Jag är kär i Vera!!!


Vera Wang alltså...Vera Wang Princess närmare bestämt. Parfymen för den moderna prinsessan. Är kanske pinsamt sen ut igen (doften lanserades 2002 om jag inte missminner mig) men jag sniffade på den först idag och föll handlöst!!!

För det första är ju flaskan bedårande vacker, så otroligt söt och lyxig! För det andra är det märkligt att jag inte tidigare snappat upp att den doftar bland annat, näckros, aprikos, maräng, vanilj och mörk choklad. Lite amber också.

Om man uppskattar söta dofter med både ett fruktigt och blommigt inslag kan jag varmt rekommendera denna doft. Den är ljuvlig :-) Nu måste jag börja hinta maken om mitt behov av en väldoftande present, han har väl också glädje av att sniffa på mig ;-)







Kommentarer
Postat av: Jenny

den luktar riktigt gott! :)

2009-10-11 @ 16:19:02
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0