Ny hudkräm för blankisar!


Jag hade egentligen tänkt utnyttja min 20% rabattcheck på Kicks för inköp av kräm, men jag hann helt enkelt inte nyttja den, utan fick springa in på närmaste apotek och istället införskaffa Vichy normadem kräm och det ångrar jag inte. Nu är det relativt varmt här i norr (nåja 10 grader iallafall) solen behagar titta fram ibland och min hud som är åt det fetare hållet glänser då gärna som en säl i solskenet. Men Vichys kräm sjunker lätt in i huden och även om den inte lämnar hunden matt hela dagen, får den klart godkänt!

Priset var runt 170 kr och nu är jag nyfiken på de övriga produkterna i Vichys sortiment, t.ex. solkrämen för ansiktet med SPF 50 :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0