Försvunnet paket :-(


Tydligen har de skickat min nattinpackning ifrån Hqhair för en månad sedan, så troligtvis har de kommit bort på posten (någon postanställd med behov av vackrare hår kanske varit i farten? ;-))

Nåja. Handlar man så pass mycket via internet som jag gör, är det ändå förunderligt att inte fler saker försvinner! Det värsta tillfället var en gång när ett paket som innehållit produkter för drygt 1000 kr anlände tomt. Efter mycket tjat lyckades jag få företaget att ersätta mig för de förlorade produkterna.

Nåväl. Det blev en SEAH blossom hair mask istället, HQhair var tillmötesgående och skulle ersätta förlusten med pengar eller annan produkt (nattinpackningen var tyvärr slutsåld). Hoppas den kommer snart!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Va synd..hoppas det dyker upp någongång:)!

2009-05-13 @ 21:07:23
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0