Vaniljparfym ifrån Yves Rocher!


Jag beställde en vaniljparfym ifrån Yves Rocher för ett tag sedan och den har nu anlänt. Den kostade endast runt 40 kr och är en "eau de toilette", men den är ju inte så koncentrerad så den ger en relativt diskret "vaniljbullsdoft" på huden (vilket är bra då man t.ex. vistas i skolor med parfymöverkänsliga typer). Dessutom har den avdunstat efter blott halva dagen, så man kan byta doft framåt eftermiddagen ifall man har lust ;-) Jag är faktiskt nöjd med min lilla flaska, även om jag normalt sätt inte använder billiga "parfymer". Numera verkar dock Yves Rocher endast saluföra stora flaskor med denna doft för 95 kr, men jag kan ändå rekommendera den för vaniljälskaren! Jag fick också en vaniljduschgelé på köpet då jag beställde min parfym, och den produkten är också trevlig :-)

Det sägs för övrigt att män älskar doften av vanilj, men ska jag vara ärlig har min man (och inte heller någon annan man) inte direkt kastat sig över mig mer än vanligt på sistone, men det må så vara ;-)

Eftersom jag är ny kund hos Yves Rocher blev jag nu överöst med diverse lappar om erbjudanden, b.la. har jag 50% rabatt på allt i deras katalog samt fraktfri beställning, men jag hittade verkligen ingenting spännande i den :-(

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, den serien med bourbonvanilj hade jag för flera år sedan, den doftar så gott!

(Jag har också nappat på Glamours erbjudande och denna gången SKA jag komma ihåg att stoppa prenumerationen i tid!) : )

2009-03-10 @ 01:02:53
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0