Mango body butter, scrub och Clinique foundation...


Idag fick jag hem Mango Body butter + scrub som jag beställt på Tradera. Provade kroppssmöret och det doftar ljuvligt fruktigt, lite som sådan där bebisfruktpuré ;-) Jag hoppas det ska hjälpa min stackars torra vinterhud som annars kanske spricker som väggarna här hemma :-/ Tydligen har vi ett material i våra väggar man sällan använder numera p.g.a. att det så lätt spricker vid stark kyla. Denna vinter har det varit extremt kallt här och vi har följdaktligen jättetorr luft här hemma, så såväl våra stackars hudar som väggar är ju knastertorra! Jag har ju annars fet hud på kroppen, så det är verkligen ovanligt. Nästa vinter ska vi införskaffa en luftfuktare för att unvika det här torra inomhusluften! Tänkte resterande vinter/vår ställa ut lite vattenskålar i huset för att fukta luften lite grann. Hoppas nu också på mitt body butter!

Jag hade också beställt Clinique continous coverage www. cheapsmells.com och den anlände också idag, nästan som julafton! Jag har givetvis provat den och är nöjd. Nu har jag inte så mkt att täcka över, men de mörka ringarna under ögonen dolden den bra och även sugmärket på halsen ;-) Dock kändes den ganska kompakt på huden, inte som någon skir sak direkt, jag är dock väldigt nöjd ändå! Den är väldigt lik Max Factors heltäckande foundation Lasting perfomance på tub!

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Det har inte kommit fram något mail! Skickade du det till [email protected] ?

2009-03-02 @ 19:20:15
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0