Grooming-grejor inköpt!


Jag ska jobba framöver, börjar kommande vecka, så förra veckan samt helgen har ägnats åt en uppdatering av såväl klädsel som grooming-grejor typ hår- och hudvård, eftersom förrådet av dessa ting verkligen har sinat!

Igår lade jag exempelvis in en beställning på www.hqhair.com.


Jag köpte b.l.a. en flaska Elizabeth Ardens "Good morning skin serum" och en hårinpackning ifrån Seah (Schwartzkopf) som man låter verka under natten och sköljer ur på morgonen. Jag är så dålig på att lägga hårinpackningar och vänta i flera minuter (vad ska man göra under tiden, jobbigt bök enligt mig) och nu börjar håret verkligen bli risigt eftersom jag börjat platta det, vilket ju torkar ut. Jag har läst/hört otroligt mycket gott om både denna inpackning samt serumet, så nu hoppas jag verkligen alla helgonförklaringar också stämmer så jag blir riktigt fin!


Kommentarer
Postat av: Jean

Håller tummarna för att du blir redigt grann!

Så KUL att få jobba några dagar... Du må tro hur jag njöt då jag jobbade förra veckan. Nu är tyvärr alla tjejer tillbaka på jobbet. man kan ju alltid hoppas att någon blir sjuk haha...



Dilemmat med att enbart vara vikarie...



MVH

Jean

2009-03-24 @ 09:26:50
URL: http://www.skindeepbyjean.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0