Retro-sminkmärke :-)

Eftersom jag inte bor i en storstad med tillgänglighet till flashiga märken såsom MAC och dylikt, går jag mot strömmen och hoppas för först gången få testa märket Color me beautiful. Det är ett märke vars make up-produkter är årstidsindelade (det handlar alltså om färganalys ) och det verkar vara vanligare med detta märke i t.ex. England, men i Sverige tror jag färganalysen hade sin storhetstid någon gång under 80-talet och därefter sakta fallit i glömska hos många. lite synd kan jag tycka...Jag har dock precis klickat hem två "kalla" läppglans ifrån www.hudoteket.se Mango samt Pink shell. Båda skall vara kalla, rosa skira läppglans, som väl lär dyka upp kommande vecka! Huuuur spännande som helst :-)

Hudoteket verkar för övrigt vara en toppenwebbshop så jag kommer nog beställa schampoo därifrån snart! Personalen var iallafall väldigt tillmötesgående när jag mejlade dem!

Jag tänkte också försöka få tag på en färganalysbok och försöka förkovra mig lite i ämnet!

Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Det är lermasken från Clinique, jag har använt den länge och hr är min recension på den http://beleza.blogg.se/2008/july/clinique-deep-cleansing-emergency-mask.html

2009-06-19 @ 09:07:38
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0