Nuxe guldolja!


Häromdagen införskaffade jag denna omtalade guldolja:



www.soderfin. se beskriver man produkten så här:

"Multianvändbar Torr Guldolja. De multireflekterande pärlemorpartiklarna i denna gyllene version av Nuxe Prodigieuse ger en underbar lyster och en makalös känsla av glamour.

Resultat: Smidig hy, som framhävs tack vare de reflekterande, gyllena partiklarna
"

Vad anser då jag om denna produkt?

För det första doftar den liksom Nuxes alla produkter underbart! Huden blir svagt guldskimrande, väldoftande och mjuk direkt efter applicering. Jag applicerade den i dekolletaget och på benen, men den lär även kunna användas i håret! Det uppstod ingen fet känsla, utan bara "glamour" som Söderfin skriver.

Jag kan bara lovorda denna olja. Den enda nackdelen jag kan se är att de flesta guldskrimrande partiklarna försvinner relativt snabbt. Betyget blir därför 4/5.

Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Ja visst ser det fint ut! Jag hade det idag på jobbet och färgen är tyvärr inte riktigt lika stark som den ser ut men jättesnyggt ändå. Ska visa bilder i bloggen i helgen.



Den där oljan hade jag för ett tag sen, en liten provflaska som jag fick av en väninna. Jag tyckte också effekten försvann ganska fort men OJ vad fin och glamourös man kände sig med den på benen.

2009-06-11 @ 22:10:53
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mrsmodesty



Å, spännande med bildbevis! Det är ju fint med en skir färg också!

2009-06-12 @ 08:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0