Massa beautyshopping för solkyssar!!!

Igår letade jag förtvivlat en frisör med rimlig väntetid på drop in, men det var fullt av folk på varje salong. Förmodar att massor med folk vill vara fina i håret till studenten, skolavslutningar och annat! Till slut gav jag upp (får boka tid istället) och tröstshoppade lite beautygrejor istället :-)

Det som invandlades var Make up stores ögonpenna i "Dark chocolate", Make up stores "Cover all mix dark" (som jag hoppas kunna blanda till en nyans som passar en solkysst hud) Lumene ögonprimer (jag har aldrig testat en sådan produkt så det blir ju jättespännande) Kanebo puder, det omtalade pudret jag älskar i en mörkare nyans för att passa mig när jag blir "solkysst" samt Smashbox läppstift i färgen "flirty". Läppstiftet är i en rätt stark, kall rosa nyans (fuschia) och verkar vara pigmentrikt. Jag pussade katten igår och det verkar vara väldigt kyssvänligt för även om katten blev rosa, satt en hel del av läppstiftet kvar ;-)

Jag kommer recensera Lumene ögonprimer efter helgen då jag hunnit prova den!

För övrigt tycker jag att både Make up store och Smashbox har två sortiment jag borde kika närmare på, mycket fint finns det där nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0