Veckans shoppinglista!


Blev inspirerad av Rocketqueen och tänkte skriva in min shoppinglista på bloggen, då vet eventuella läsare också vilka prylar som kommer att dyka upp i bloggen under veckan! Nu blir shoppinglistan inte lika flashig som RQ:s, men är man glad bloggamatör så är man ;-)

Veckans shoppinglista:

Locktång för korkskruvslockar (till dottern)

Viva la Diva flytande glittereyeliner

Halsband ifrån Pilgrim eller Sisters

Nya "klackeskor"

Läppstift?

Läppglans ifrån Chanel?

Make up stores "kakfoundation"?


(De tre sistnämnda sakerna är som synes väldigt osäkra)





Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Oooh! Glitterlinern har jag i silver, du bara måste kolla in den mörkturkosa! Vad brukar du förresten ha för färger nuförtiden?



Har precis beställt halsband + berlocker från Pilgrim på leshop.se, älskar Pilgrims nya berlockserie! Lyckades dessutom fynda armband och örhängen på Pilgrim i Köpenhamn för 25-50 DKK styck. De som brukar vara svindyra!



Är MUS' kakfoundation krämig eller pudrig? Har nog inte testat den...

2009-01-12 @ 19:10:42
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Rocketqueen

Oooh! Glitterlinern har jag i silver, du bara måste kolla in den mörkturkosa! Vad brukar du förresten ha för färger nuförtiden?



Har precis beställt halsband + berlocker från Pilgrim på leshop.se, älskar Pilgrims nya berlockserie! Lyckades dessutom fynda armband och örhängen på Pilgrim i Köpenhamn för 25-50 DKK styck. De som brukar vara svindyra!



Är MUS' kakfoundation krämig eller pudrig? Har nog inte testat den...

2009-01-12 @ 19:11:31
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Modestie



Jag är ju ganska konservativ. Brukar mest använda olika lila/rosa toner och silver på smycken, men i klädväg har jag börjat använda andra fäger såsom t.ex. turkost, blått etc så jag kan absolut tänka mig en turkos glittereyeliner! Å, neeeej, vilken ångest jag kommer ha inför färgvalet, jag köper kanske två (varav en lila säkert, hi,hi) ;-)



Var nog slarvig när jag skrev "kakfoundation; vad menade jag med det egentligen? Jag menade ju deras studio foundation...men jag är rädd att den är väl fet (antar att den är vaxbaserad)och blir blank framåt kvällen, vilket jag helst vill undvika. Men jag vill uppnår det där docklika resultatet i ansiktet...vilket jag iofs grundar bra för med chanels "Le blanc" (ja, den ÄR jättebra, men du ser ju redan ut som snövit, den kan iofs användas som highlighter också ;-)), det vet jag!



Jag är så avundsjuk på alla med närhet till Köpenhamn. Billiga Pilgrimsmycken och billiga danska, fina barnkläder!!!Måste kolla in leshop en vända till :-)



2009-01-12 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0