Snart nyponrosfräsch igen :-)


Idag klickade jag hem en body mist ifrån http://nailsbodybeauty.se/ som har fri frakt vid kortbetalning och inget lägsta ordervärde!. Märket på misten är OPI och doften heter "Cran&Berry". Jag har precis sprayat slut på min body mist ifrån Victorias secret. Den heter "pure seduction" och var helt underbar, men det är ju roligt att testa något nytt!

Jag är nog riktigt addicted vid body mists för jag har (trots duschande) känt mig sunkig hela dagen, då jag inte kunnat spraya på mig denna typ av väldoft.

Imorgon kommer min älskling hem. Han jobbar långt borta och vi har varit särbos hela veckan. Men imorgon blir det fest, jag har redan börjat planera lite godsaker, antingen Polly chokladkaka eller chokladkaka med marshmallows till efterrätt. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0