Köpt en pudrig gammal vän!

Du har väl inte missat att Kanebo tydligen tänker göra om/sluta tillverka vissa av sina produkter och därför rear ut dem till vrakpriser? Jag misstänker att alla ställen som säljer Kanebo säljer ut vissa produkter (jag köpte mina på Åhléns) B.l.a. det legendariska Kanebo TF pudret säljs ut. Det är ett heltäckande puder som medför att man ser ut som en porslinsdocka!

Själv känner jag mig smått nostalgisk inför mitt nyinköpta Kanebo Total finish puder samt dosa. Detta var nämligen det första puder jag som tonåring köpte! (och det var inte igår *host,*host*) Jag tror dock jag bara hade råd att köpa det vid ett par tillfällen före jag började plugga och blev för fattig. Sedan fick jag barn och blev...för fattig igen :-)

Nåväl. Dosan är mycket snyggare än den var för 15 år sedan! Då var den vit och jättebullig, nu är den mer slimmad och guldig *myser*.

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

icks rear oxå ut deras kanebo sortiment :)

Har själv det Pudret en riktig favvis här hemma :)

2009-01-28 @ 19:46:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0