Jag = doftoman!


Enligt vetenskapen är man tydligen på väg in i en depression om man är väldigt förtjust i att parfymera sig och stämmer det, är jag nog illa ute - jag har alltid varit "doftoman" ;-)

Jag tror inte jag kommer införskaffa någon ny doft inför lördagen (av ekonomiska skäl, inte för att det inte vore trevligt) men jag vill tipsa om en doft jag fastnade för vid mitt senaste stadsbesök då jag slank in på The Body Shops realisation. Givetvis hittade jag några produkter till fullpris jag blev helgalen i!

Doftlinjen jag föll för heter "Japanese Cerry Blossom". Den doftar...annrolunda, men otroligt gott. Jag gick och sniffade på mig själv hela dagen efter att jag provsprutat!

Linjen har både bodu butter (jippi!) parfym och annat!



Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Tack så mycket! :0)

2009-01-12 @ 16:52:38
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Jean

Men FY så illa det låter...jag har en längre period nu varit frälst i dofter, just nu förvisso lite lugnare. Nu är det läckra kläder istället...



MVH

Jean

2009-01-12 @ 23:30:02
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/
Postat av: annabanan

Jahapp, ja det var ju då typiskt. Skulle det också vara ett tecken på depression...Vad kommer härnäst? Att gilla att ha högklackat. Vilket iofs kanske redan är ett tecken, jag brukar ta på mig högklackade skor (även hemma, inne) om jag känner mig lite nere. =)

2009-01-13 @ 10:09:22
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0