I-landskris!!! Vanilla-serien utgår?!


Ja, någon som vet om ryktet stämmer, att The Body Shops vanilla Serie utgår?

Jag sprang in på The Body Shop idag för att köpa en body mist, men upptäckte till min fasa att bara en enda body lotion i vanillaserien stod på hyllan där den serien förr tronat. Finkammade butiken, men antog att serien är på väg att utgå.

Detta innebär att jag nu för första gången på fem år inte är indränkt i Body mist. Body mist är någonting som jag onekligen älskar då jag tycker andra dofter kan kännas för tunga dagtid.

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska köpa Biotherms eau pure, eller om jag ska satsa på något kakbulldoftsaktigt, vilket jag var ute efter ifrån början (Vanilla alltså) Eau pure är ju mer en "nuduschad"-doft med lite blommiga inslag, och något dyrare än andra dofter (men kan beställas billigare ifrån t ex U.K)

Några tips?


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Har bodyshop inte andradofter i body mist serien som faller dig i smaken ?

:)



Älsar själv det mesta från just Body shop :)

2009-01-28 @ 19:44:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mrsmodesty



Nej, tyvärr ingen klockren doft. Jag köpte "Ocean" förut, men den har ju också utgått snyft. Aqua lily liknar dock Ocean, men vi får se vad det blir. Jag får gå och sniffa mig igenom sortimentet igen :-)

2009-01-28 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0