Håret är slätt, men ledset!


Håret blir ju slitet av plattången! Inte vet jag om TiGis "After Party" i så fin rosa, ekivok (?) flaska är det rätta för det ledsna barret, men när jag såg att den fanns i provförpackning på Lyko.se för runt 60 kr slog jag till! Flaskan jag beställde innehåller 50 ml och den ordinarie flaskan är på 100 ml, samt kostar runt 200 kr, så det blir faktiskt billigare att köpa två småflaskor än en stor flaska :-) (för er ekonomiska storkonsumenter)

Jag beställde också minisar av TiGis paparyarazzi bodylotion samt duschgel.

Så här beskriver Lyko produkten:
 


Egenskaper:

Utseende: Mjukt, glansigt och friskt.
Känsla: Mjukt och smidigt.
Konsistens: Lätt.
Hårtyper: Alla hårtyper och längder.
Doft: Frisk frukt.
Detaljer:
Kontrollerar flygigt hår.

Tar bort trassel.

På morgonen är den här produkten din bästa vän!

 (Bild: www.lyko.se)


Bara att invänta paket :-)

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Den är jättebra tycker jag!

2009-01-30 @ 08:40:08
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0