Godnatt och kvällstvagningstips!


Sista dagen till ända med den nyfödda bloggen, det var ganska kul :-)

Vill tipsa er om en produkt jag tycker är jättetrevlig och billig!

Det är en rengörinsprodukt man kan köpa på apoteket för någon 50-lapp och det är något så fantastiskt som en kombinerad ansiktsmask och rengöringskräm i "lerform". Jag tycker den är klart jämförbar med Dermalogica Clay, som dock kostar betydligt mer. Tanken är alltså att antingen använder man den för att tvätta en fetare hud eller så lägger man den som en mask i fem minuter!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla märken noppar:-) jag älskar gap så jag tror faktiskt på det :-)

2009-01-12 @ 22:06:15
Postat av: annabanan

Du är ju som sänd från ovan med ditt tips! Jag skulle lite snabbt behöva köpa en liknande produkt från Garnier men den enda affären här i närheten som säljer den har den inte inne, och har inte haft det på typ 1 vecka.

2009-01-13 @ 10:02:11
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Modestie



Annabanan: Den är klart värd att testa tycker jag. Har själv haft den i ca 1 år och då är jag rätt kräsen! Om den inte passar för daglig användning kan man ju alltid ha den som lermask!



2009-01-13 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0