Danska barnkläder-tips!


Jag gillar saker med färg och form, och det märks på såväl inredning som klädsel här hemma.

Något som särskilt faller mig i smaken är alla fantastiska danska barnkläder (vad är det i danskarnas dricksvatten egentligen?) Ett märke jag gillar är exempelvis Ida T. Ida T har mestadels mjuka, stretchiga och färgglada barnkläder, många bär olika, roliga (djur)tryck.

Dottern älskar sina Ida T kläder och nu återstår det att se om sexårige sonen anser sig se tillräckligt cool ut i flodhästbyxorna och lite annat jag klickade hem igår. I Danmark har nämnligen Ida Ts sajt just nu 50% på sina varor! En hel del var utplockat igår, men jag gjorde några fynd :-)

Ett exempel på hallonröda, sköna tajts ifrån Ida T:



(Bild: www.idat.dk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0