Cliniques läppstift!


Köpte häromdagen, på vinst och förlust, alltså ett Cliniqueläppstift. Jag har tidigare endast testat Dior. Estee Lauder och Shiseidos läppstift i "lyxklassen" och Cliniques kostade väl runt 200 kr, så det kanske får klassas dit också, även om de är snäppet billigare än tidigare omnämnda varianter. Nåväl, jag blev otroligt positivt överraskad av läppstiftet (det står "long lasting på det, så det är inte t ex butter shine"), för det klarade åtminstone två maträtter samt tre glas vin, utan påbättring! Vid en snabb research på MUA ikväll såg jag också att Cliniques läppstift är väldigt populära generellt, betygen ligger ofta på 4-4.5!

Mitt läppstift heter "Spanish rose" och får definitivt 4.5/5 i betyg!

Just nu har Clinique en gåva om man köpert två produkter ur deras sortiment (Åhléns), kanske något av intresse för den som vill bli vårfin?

Gåvan innehåller dessa produkter och är värd ca 800 kr:

En ögonmakeup remover

En mascara high impact
en turaround koncentrat
en ddm lotion
tre penslar
en ögonskugga
ett rouge/highlighter
ett läppstift

(Bild: Åhléns.com)

(Bild: www.åhléns.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0