"Billig" och bra plattång!


Inför lördagspartajet har jag inhandlat diverse hårverktyg (ja! Jag är smått hysterisk inför "min lördag")

Dels har jag köpt en locktång med för stor diameter, men det verkliga kapet jag vill tipsa om, var en plattång ifrån OBH Nordica. Den är röd och fin och på förpackningen görs det reklam för att den varit bäst i test vid något tillfälle.

Nu är jag varken frisör eller legitimerad plattångssnille, men jag tycker att den var klart prisvärd (ca 500 kr på Åhléns) och funkar bra på mitt hår som har diverse vågor och virvlar!

Jag plattar håret tillsammans med ett värmeskydd ifrån Goldwell som har det gulliga namnet "Hot darling" , en fettfri spray som ska ge skydd och glans:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0