Besvikelse i brevlådan...


Usch, jag köpte via Tradera ett utgånget läppstift som heter "Ritual" (HR) att ha på lördag som alternativ till Pure pops, men idag när det anlände såg jag att det inte alls liknar den färg som var på traderabilden. På bilden likade det Nars chockkrosa läppstift, men i verkligheten var det ganska svagt blålila och inte alls smickrande. Pure pops "raspberry" såg riktigt fint ut jämförelsevis. Nåja, får antingen leta vidare efter det perfekta läppstiftet eller köra på Pure pops. Det är lurigt det där med färger på datorn, kan tydligen skilja sig enormt beroende på vilken skärm man har, eller så blev jag väl lurad *suck*

Chanel har också jättefina läppglans jag är sugen på, men läppglans är ju inte så hållbart och att lägga läppglans över Pure pops känns inte så kul eftersom läppstiftet redan är så glansigt, dock är det inte så glittrigt.

Fint på bild, men inte i verkligheten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0