Viva, Viva la Diva!


Jag har ju glömt bort att jag köpt på mig två glittriga flytande eyeliners ifrån märket Viva La Diva. Men nu ska jag ge mitt utlåtande om dessa glittrande tingestar. Mina varianter är i silver samt lila.

Även om  jag tycker att dessa produkter inte dikrekt öser ut glitter över ögonfranspartiet, anser jag ändå att det är ett bra köp då de kostar runt 60 kr/st. Om man vill kan man låta produkten torka och lägga på ytterligare ett lager för glittrigare effekt. Produkten känns väldigt mild och fin tycker jag, men eftertraktar man ett superglittrigt reultat a´la discokula rekommenderar jag nog att man istället köper ett glitter i pulverform på t ex Make Up store, och att man fixerar det med något längst fransraden. Men för oss som vill ha ett mer diskret glitter är detta en bra produkt!

Mitt betyg blir: 3.5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0