Underbara underlivet!


Pustar precis ut efter att ha vallat barnen i skidspåret i ett par timmar. Nu ska jag snart göra mig i ordning inför morgondagens bestyr. Är nämligen en hatar-att-duscha-på-morgonen-människa, så ikväll ska lurvet på benen bort samt kroppen tvagas lite extra noga. Imorgon ska jag på gynbesök *hm*. Någon stackars student ska försöka förstå sig på mitt just nu omöjliga, men givetvis underbara, underliv! Känner mig ofta så dum när jag ska på gynbesök, men brukar kännas bättre om benen är fina och så. Inte för att jag tror läkaren bryr sig så mycket om mina ben, men så känner jag iallafall :-)

Tror jag kommer få en förfrågan om jag vill ta ut min spiral och jag vill verkligen inte ha en ny isådanafall,  kommer dock inte heller på ett bättre alternativ. Bebis kanske? ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

För sin egen del vill man ju känna sig fräsch iaf! Jag tänkte likadant inför förlosningen! : )

2009-02-11 @ 13:27:30
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Linnet är nog 10 år gammalt :-)

Hoppas det gick bra hos gyn idag!

Kramar

2009-02-12 @ 20:41:53
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Anonym



nergårdsemma: Va? 10 år!!! :-)



Det gick bra hos gyn!



Kram!

2009-02-12 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0