Slackerkväll!

Ikväll har jag huserat på Familjeliv.se, världens bästa sajt enligt mig! Så många livsöden man får ta del av...klicka er dit om ni aldrig varit där tycker jag!

Annars dricker jag orientaliskt té och lägger (halleluja!) en ansiktsmask. Jag ger Cliniques 15-minutes Turnaround facial en ny chans. Antingen är jag för korkad för att begripa mig på hur man använder sig av den här masken som tydligen ska dra/gnuggas bort eller är Clinique för korkade för att tillverka en vettig ansiktsmask, men jag kan då inte dra/gnugga bort den här klisterliknande sörjan om jag får uttrycka mig så brutalt ;-) Men det känns ju alltid bra att "ta hand om sin hud"!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hoppas masken gjorde någon verkan då:)! Ha en fin Onsdag:)!

2009-02-17 @ 23:17:56
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0