Sachajuan straight out gel!


Nu har jag under en veckas tid testat min nya straight out gel ifrån Sachajuan. Den var relativt dyr (165 kr) så jag var vid inköpet smått orolig att den skulle ge ett fettdrypande hår, dofta skunk eller vara allmänt urdålig. Produkten tycks inte vara så väl beprövad, så det kändes onekligen som ett "gris-i-säcken-köp". Kan lugna er med att ingen av mina farhårgor infriades :-)

Enligt flaskan skall produkten skydda mot värme samt slitage och ge ett hållbart, rakt silkesmjukt och glansigt hår. Min åsikt är att alla dessa lovord infrias, även om man i mitt tycke aldrig kan få för mycket glans (d.v.s. det är inte fel att kompletera med en glansspray). Att flaskan dessutom är tråksnygg gör inte produkten sämre.

Nu är jag nyfiken på andra produkter av Sachajuan, har sett att t.o.m Apoteket saluför dessa numera!

Kommentarer
Postat av: Tina

svar: Tack! Ja vissa dagar har man tur och håret bara "råkar" se schysst ut, men dom dagarna är tyvärr sällsynta. :0/



Va, finns Sachajuan på Apoteket? Coolt!

Annars brukar jag hitta dom på Kicks. :0)

2009-02-13 @ 21:58:48
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0