Pinuppor på väg ;-)


Åh, jag måste tillstå att jag har en förkärlek för pinuppor. Blev därför så otroligt glad när jag precis vann en auktion på Tradera med dessa läckra pinuppaörhängen :-) Tydligen ingår de i Pilgrims "Las vegaskollekrion" och jag blev eld och lågor, skulle ju vilja ha ett matchande halsband (samt armband, hi,hi) till, så jag googlade men fann ingenting om någon Las Vegaskollektion hos Pilgrim...Vet därför inte om jag råkat köpa någonslags Pilgrimkopia(?) men säljaren hade många positiva omdömen, så jag hoppas och tror inte det!

Här är en tyvärr något suddig bild på örhängena som är på väg:


Kommentarer
Postat av: Jean

Hallojsan...tack för värmande kommentar. Jo, man kanske skulle hänga på då karln drar till Spanien nästa gång hehe... men då blir ju problemet solen haha...vill ju inte bli rynkig...



Ja pinuppor är så otroligt förtjusande ideal, klart bättre än trådsmala anoreximodeller!





MVH

Jean

2009-02-22 @ 23:13:21
URL: http://www.skindeepbyjean.blogg.se.
Postat av: Nergårds-Emma

Lyllos dig! Jag har försökt få tag i pin-up smyckena ur Las Vegas-kollektionen från Pilgrim i flera år. Tror inte dom tillverkas alls längre.

Grattis :-)

2009-02-23 @ 18:57:58
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Inte ska jag komma och tjuva dina fina örhängen! Men vill du sälja dom så köper jag dom gärna. Om de inte är jättedyra :-) Dom är ju trots allt lite defekta.



Jag tror inte det är några kopior, fast jag vet förstås inte säkert. Men det finns ju andrasortering. Pilgrim är ju handgjort och en del blir säkerligen inte perfekt. Jag upplever dessutom att Pilgrim är av bättre kvalitet nu än vad det var förut. Jag har en del äldre Pilgrimsmycken som är lite halvdanna och lätt går sönder.

2009-02-27 @ 12:39:29
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Adisa

Jag säljer ett armband ur den kollektionen på Tradera! Sök bara på "pilgrim armband" eller maila mig så skickar jag länk. Utropspris nu är 50 kr. =)

Hittade dig av en slump när jag sökte på armbandet på google. =)

2012-01-22 @ 15:01:40
URL: http://fashionwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0