Piffigt ur Pilgrims vårkollektion!


Fick ett oemotståndligt nyhetsbrev ifrån webshopen Jewel.se, där man meddelade att de har ett erbjudande fram till den 15 februari (om jag inte missminner mig): De skrev att om man handlar ett smycke ur Pilgrims vårkollektion, får man köpa ett annat smycke ur samma kollektion för halva priset! Jag föredrar stilrena, men samtidigt lite "roliga" smycken och föll pladask för serien "Calla" i rosa. Min man är urdålig på Valentinepresenter (inte jag ;-)), men jag kommer nog klicka hem Callahalsbandet med matchande örhängen för halva priset, bara för att rent konkret denna kärlekshelg manifestera att jag älskar mig själv så himla mycket! Det skulle innebära att jag får matchande och våriga örhängen samt halsband för ca 400 kr, inte så dåligt!

Bild på Calla halsband i rosa ifrån Jewel.se:


Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Åh så vackert!

2009-02-11 @ 07:12:25
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Åh, jag visste inte ens att det fanns i rosa! Nu blev jag ju sugen på det också :-)

2009-02-12 @ 20:43:17
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: mrsmodesty



Jag slog till och köpte! Har inte provat dem än, men de ser så klart fina ut!



:-)

2009-02-12 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0