Fin under kläder och täcke....


Ååååh, jag MÅSTE uppdatera min troslåda samt nattkläderna. Tycker riktigt synd om min man faktiskt. Just nu "lever" jag i (polkagrisrandiga eller grisskära) långkalsonger både dag och natt här hemma. Jag struttar även runt i hans gamla avlagda kalsonger (my gosh, som alla fashionistas skulle säga och himla med ögonen ;-))

Kikade nyss in på lindex online shop och hittade fina sidennattlinnen för halva priset. Nu är det -20 grader här och rätt kallt nattetid i vårt gamla hus så flanellpyjamas kanske känns mer aktuellt, men det blir väl varmare snart?! Jag föll dock för dessa söta nattlinnen, som finns i både blommigt, vitt och svart!


(Bild: www.lindex.se)

Kommentarer
Postat av: Jean

Jodu... vem skulle inte behöva NYA läckra pants, BH och linnen...?!

Fy 17 så eftersatt den biten av garderoben är. Fast just nu är det mesta eftersatt, man är glad om maten står på bordet.



Trevlig vecka!

MVH

Jean

2009-02-08 @ 14:31:10
URL: http://www.skindeepbyjean.blogg.se.
Postat av: nadja

jätte fint nattlinne

2009-02-08 @ 19:22:10
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0