Denimleggings!


Jag har ju tidigare förfasat mig över min egen klädstil här hemma (mysbyxor, pyjamas alt.polkagrisrandiga långkalsonger). På universitetet är jag oftast klädd i jeans och topp (unikt, va?), men så fort jag kommer hem åker dessa kläder av och myspysutstyrseln på.

Jag har länge varit anti trenden med leggings och fnyst att de är minsann inte bättre än långkallingar. Nu har jag dock reviderat min uppfattning. Jag är ju ändå klädd i långkallingar här hemma, då kan jag väl lika gärna införskaffa snygga "långkallingar", d.v.s leggnings? För det är ju inte allt för vackert med mina gamla, pösiga benutstyrslar här hemma :-D

Häromdagen hittade jag dessutom något så unikt som en blogg som säljer kläder! Och där fanns...tadaaaa....leggings som ser ut som jeans!!! Med andra ord: Perfekt för en jeansgalning som mig!

Sajten heter Mandeldesin ( http://www.mandeldesign.se/fashion/blog.asp) och tyvärr visade sig mina eftertraktade denimleggnings vara slutsålda, men de återkommer i Mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0