Apoliva ifrån apoteket och bronzepuder!


I helgen vrålgästade jag en kompis och passade då på att testa lite saker i hennes badrumsskåp!

B.l.a. testades Apolivas dagkräm och den kändes "mild och lättflytande". Ingen kräm jag skulle köpa om det inte var jättekris i kassan och allt utom apoteket vore stängt. Men även då skulle  jag hellre välja en kräm ifrån Aco. Apolivas stick mot torra läppar kändes väldigt likt Lypsyl, föredrar hellre det hederliga Försvarets hudsalva eller det barnsliga Bamses stick för torra läppar!

Nåväl. Testade också ett bronzingpuder. Jag är ju lite sen i svängarna då det gäller "must-haves" men insåg direkt att ett bronzepuder, måste införskaffas, snarast! Så otroligt enkelt att bara borsta på lite puder t ex på kindben, panna samt haka, och genast se förtrollande fräsch ut! Märket jag testade var Loréals (Glam Bronze). Jag kommer att titta på Make up alley för att se vilka bronzers som rekommenderas där. Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

NARS Laguna! ;) Eller MAC Refined Golden, om du vill ha skimmer! Physicians formula är också bra.

2009-02-11 @ 07:12:50
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: mrsmodesty





Aaah! Blir nog Nars då....jag har ju sent omsider upptäckt deras fantastiska rouge!!! Beroende är förnamnet :-)

2009-02-12 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0