Superbra ansiktsmask!!!

Efter några halvdana inköp kan jag meddela att jag provat på den näst bästa ansiktsmask jag någonsin köpt! Den bästa kom ifrån Bioline och har tyvärr utgått, så det senaste inköpet bör väl få trona på en stolt förstaplats nu då ;-)

Dermalogica Multivitamin Power Recovery Masque
är då den mask jag testat. Den skall enligt tillverkaren bland annat ge huden en vitaminkick (innehåller bland annat a- och c-vitamin), återfukta och strama upp.

Till att börja med: Doften är  väldigt neutralt frisk och konsistensen känns dryg. Under verkningstiden kyls huden ned lite och då jag tvättat av den upplever jag att porerna känns sammandragna, huden känns också fastare (fast jag egentligen inte tror en kräm kan åstadkomma den typen av mirakel) torra partier är fuktmättade och huden känns babylen. Skall tillägga att jag peelade huden före jag la denna mask.

Jag ger den här ansiktsmasken MVG. Den är dock ganska dyr så jag rekommenderar att man köper den ifrån någon internetbutik utomlands.




Kommentarer
Postat av: Therése (Heartcore)

Nu fick jag Dermalogica-cravings igen!

2009-08-14 @ 19:03:03
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Mrsmodesty



heartcore: Den är absolut värd att tråna efter! :-)

2009-08-21 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0