Lumene ögonlockssprimer!


Nej, detta med ögonlocksprimer kanske inte är något för mig eller så har jag bara testat en jobbigt dålig variant. Jag har läst så mycket positivt om Lumenes budgetvariant (som egentligen kostar nästan lika mkt som märkesprimers typ den hypade varianten ifrån Urban Decay på www.hqhair.se) Priset ligger på ca 100 kr.

Även fast jag duttar en minimal mängd primer på ögonlocken före skuggan blir resultatet korvigt. Det blir som ett korvskinn på ögonlocken som förvandlas till "sudd" när jag applicerar ögonskuggan. Gah! Irriterande. Sedan förstår jag egentligen inte vad skillnaden mellan en specifik ögonlocksprimer och en ansiksprimer kan vara? Med andra ord: Vad för hemskt kan ske om man använder sin vanliga primer på ögonlocken? ;-)

Betyget på denna blir IG + (plus eftersom den ändå är relativt billig i relation till andra liknande produkter, mililiterpriset kan dock diskuteras).

Nej, nu dags att pyssla om katten. Hon är lite sjuk idag.




Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har testat vanliga ansiktsprimers på ögonlocken och det funkade alldeles utmärkt.

Har du pudrat på lite löspuder på primern innan ögonskuggan? Det är det som är tricket! ;)

2009-08-07 @ 21:48:33
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mrsmodesty



Wow! Tack, ska testa det och återkomma med resultatet!!

2009-08-10 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0