Hemklickat spännande hårjox!




Det händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu, jag har läst historia och tragglat en massa jobbig engelsk kurslitteraratur, så jag är ett vrak på alla möjliga plan just nu (har knappt hunnit borsta tänderna, hi,hi) men nu ska här snart höststädas :-) Kan ju berätta om lite produkter jag klickat hem för denna städning:


Åhhhhh, just nu är mitt hår så otroligt tråkigt. Egentligen skulle jag behöva en klippning ,men i brist på tid till den lyxen, har jag klickat hem lite "nödvändigheter" :-)

Egentligen är jag supernöjd med TiGis sulfatfria schampoo, men det är ju så otroligt roligt att prova nya produkter, så jag har klickat hem ett par saker...

Vilka då, då? Jo, dels Redkens "nya" schampoo för färgat hår. Schampoot jag klickade hem tillhör color extend serien. Det nya med den serien är dock att nu har man tillsatt tranbärsolja! Förutom att jag tyckte det lät fuktgivande och bra, misstänker jag att det kommer innebära att produkten doftar yummie!

125 kr (på www. feelunique.com) ansåg jag vara ett överkomligt pris, Redkens schampoon innehåller trots allt 300 ml.


Det andra som förfört mig är Kerastase Noctogenist Serum Nuit.

På grund av att jag har så lite tid att göra hårinpackningar hoppas jag denna produkt skall vara till god hjälp. Det är nämligen något så spännande som en nattinpackning med vårdande oljor och grejer, man inte behöver skölja ut på morgonen, utan då ska håret helt enkelt borstas och så är det glansigt och fint!


Jag har höga förväntningar på dessa två produkter! Under en period får de nog ersätta frissan, he,he :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0