Stormarknadssmink!


Häromdagen när jag slank in på Coop tassade jag förbi hygienhyllorna och fann då ett sminkmärke som heter N.Y.C. Detta var för mig ett nytt märke (förutom att jag sett det på Jeans blogg), men jag noterade direkt att de hade mängder med rosa läppstift i diverse härliga nyanser. Jag slog till och köpte en kall, rosa nyans vid namn Blossom (för ca 50 kr).

Man får vara medveten om att ett läppstift ifrån detta märke kräver påbättring efter varje måltid (då det i princip försvunnit), men jag tycker absolut det fungerar väl som ett vardagsläppstift. Färgerna är så fina, läppstiftet känns krämigt och ganska täckande, ja, några rosa läppstift ifrån detta märke måste jag bunkra upp (eftersom jag i princip aldrig besöker stormarknader annars).

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Haha..ja du! 5-6 åringar är helt underbara! Jag älskar den åldern. Jag säger varje dag till Elliott "nu fryser mamma dig,nu ska du vara 6 år för alltid"! Han fattar såklart att jag skojar,men jag bara avgudar den ålder han är i nu,de växer upp för fort..tänk om 2 år..då kommer han inte vilja göra något med mig längre..kanske?:/ Ha en fin Söndag.Kram!

2009-05-03 @ 11:45:25
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0