Söta örhängen!

Igår var dottern hos lokala frisören och då upptäckte jag att hon säljer Blomdahs "medicinskt" utvecklade örhängen (skall motverka nickelallergi). Eftersom jag bara använder nickeltestade örhängen köpte jag ett par Tanzanite, och det lär ju bli fler eftersom jag nästan bor granne med salongen i vårt lilla samhälle med bara 200 invåndare...en ICA-butik och bilverkstad. Roligt att man kan hitta så fina saker nästgårds, det bor mest pensionärer här så det är lite ont om glitter och glam (av någon orsak).

De här örhängena är väl egentligen kanske lite barnsliga(?) men jag tycker de är söta och det tyckte även dottern så vi kan ju använda dem båda två :-)

249 kr kostade de:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0