Recension av Good morning skin serum!


Jag har nu testat Elizabeth Ardens omtalade Good morning skin serum som kommer i pumpflaska om 15 ml och kostar ca 250 kr på Hqhair (om jag inte missminner mig). Orsaken till att jag köpte produkten var att jag ville råda bot på min fnasighet och bli allmänt "snyggare" ;-) Produkten utlovar förvisso ingen fuktkick, men jag chansade ändå på att det skulle ha den effekten. På bruksanvisningen verkar syftet med produkten mest vara att den skall fungera som primer samt ge en vitminkick.

Nåväl. Vad anser jag då? För det första är konstistensen relativt tjock, vilket jag gillar. Det känns verkligen som ett hårserum och jag upplever den som rätt dryg. Doften är neutral och huden känns svagt pudrig efter appliceringen, nice! Men...den stora frågan är, vad är meningen med produkten? För så mycket mer än så tycker jag faktiskt inte att den gör! Har man problem med verkligt torra partier räcker den definitivt inte till som komlement, utan då känns den rätt meningslös. Med lite god vilja kanske man dock kan tycka sig se att den mimimerar fina torrhetslinjer...?

Mitt "betyg" blir 2/5. Hade den varit billigare per mililiter hade den fått en trea.

Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Absolut! Jag har ju redan en bronzer från Clarins som jag gillar och om denna från EA inte faller mig i smaken har du första tjing! Men jag vill ändå testa den först. ;0)

2009-04-09 @ 20:59:21
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-10 @ 11:00:52
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0