Palette-cravings!!!!


Häromdagen var jag på Kicks och frossade. Egentligen skulle jag köpa ett rosa läppglans (hittade dock inget fint till bra pris) men däremot hittade jag fina ögonskuggspaletter ifrån Rubinstein. Jag är linsbärare och kan därför inte ha ögonskuggor som smular sig för mycket (t ex. IsaDoras) för de faller ned och lägger sig som ett lager mjöl på linserna. Men jag har god erfarenhet av Rubinsteins skuggor, de är tunna, pigmentrika, "silkiga" och hållfasta.

Nu hittade jag alltså två paletter jag föll för. Såg inget pris, men gissar på 4-500 kr...tyvärr kostar ju ofta en ögonskugga runt 200 kr hos det märket så det verkar som ett troligt pris.

De paletter jag föll för var Mystic Mauve i otroligt fina lila nyanser, samt den här med mer vardagsnära toner:



Jag har aldrig ägt en sminkpalett i hela mitt liv, så jag tycker faktiskt det är en mänsklig rättighet att jag får köpa den här :-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja visst är färgen fantastisk, har aldrig haft en så fin lila nyans förut.



Jag som då nästan bara äger paletter måste säga GO FOR IT! med tanke på hur många skuggor man får för de priserna så är det nästan alltid värt det.

2009-04-17 @ 22:35:33
Postat av: fia

färgerna va jätte fina och dom lär ju va av bra kvalitet.

2009-04-18 @ 13:49:16
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag har haft linser i 23 år och har aldrig märkt av att vissa skuggor inte skulle funka.

2009-04-18 @ 22:24:41
Postat av: Tina

Om du fortfarande vill ha bronzpudret från EA så får du det. Maila mig så fixar vi detaljerna.

Jag byter gärna om du har något du vill byta med! :0)

2009-04-18 @ 22:35:32
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Mrsmodesty





Ninni: Jag har kanske konstiga ögonlock, men billiga skuggor trillar ned jättefort och hamnar i ögonen :-/ Skulle önska att det inte var så...

2009-04-20 @ 21:45:37
Postat av: mrsmodesty



Åååååhm, tyvärr har min kicks 10% rabatt gått ut...men nu har jag mer cravings!!!Den där paletten lär räcka hela min livstid, så jag ska nog slå till!!

2009-04-20 @ 21:47:32
Postat av: Rocketqueen

Åh, Rubinstein har så fina grejer!

2009-05-25 @ 07:08:42
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0